CARNAVAL ALS ESPAIS LLEURE 2025
Arriben les vacances de Carnaval 2025! Tot seguit trobareu la programació d’activitats, menú i informació a tenir en compte per l’estada del vostre infant a l'Espai Lleure durant les vacances escolars.
QUAN SON LES VACANCES?
Del 24 al 28 de febrer del 2025
QUI ES POT INSCRIURE?
> Espai Lleure 1: els infants nascuts al 2019, 2020, 2021 i de l'1 de gener al 30 de juny de 2022 >> PLACES EXHAURIDES
> Espai Lleure 2: els infants nascuts del 2013 al 2018
QUAN ET POTS INSCRIURE?
- Si durant el curs estàs inscrit a l’Espai Lleure: el 10 de febrer
- Si estàs censat a Escaldes-Engordany: l'11 i 12 de febrer
- Si estàs censat a altres parròquies: del 13 al 16 de febrer
Les inscripcions de les vacances escolars de Carnaval s’obriran el 10 de febrer a les 8.00 h i finalitzaran el 16 de febrer a les 23.59 h, o fins que s’exhaureixin les places (places limitades).
Ens el cas d'inscriure's fora de termini la inscripció quedarà anul·lada i es procedirà a fer el retorn de l'import pagat. En aquests casos caldrà tornar-se a inscriure en els dies que pertoquen per tal de poder tenir la plaça.
QUÈ FAREM?
Activitats esportives, manualitats de Carnaval, sortides, jocs socioeducatius, jocs col·lectius i molt més!
PREUS I HORARIS
En vacances escolars l’Espai Lleure ofereix 3 modalitats de servei:
MODALITATS | HORARI | PREUS |
1. Activitats |
08.45 h a 12.30 h 15.00 h a 18.30 h |
51,25 € |
2. Activitats + acollida matí |
07.45 h a 12.30 h 15.00 h a 18.30 h |
64 € |
3. Activitats + ludoteca tarda |
08.45 h a 12.30 h 15.00 h a 20.30 h |
56,25 € |
OBSERVACIONS:
- L'acollida del matí i la ludoteca tarda no es poden contractar a l'hora.
- L'acollida del matí i la ludoteca tarda necessiten d’un mínim de 5 inscrits per donar el servei.
Els posseïdors de la targeta blava, carnet de família nombrosa i de família monoparental emès pel Govern d’Andorra gaudiran d’una reducció de tarifa del 20% en l’Espai lleure. Cal trucar als Espais Lleure o al Departament d’Infància en el moment de fer les inscripcions per tal de poder gaudir del descompte.
EL DINAR:
A totes les modalitats podeu escollir el servei de menjador:
PREU | ||
Dinar | 12.30 h-15.00 h | 31,00 € |
El Comú oferirà un menú únic per a tots els usuaris que contractin el servei de menjador. Aquest es comunicarà amb antelació a les famílies. Només es faran excepcions en el cas d’infants i joves que tinguin al·lèrgies o intoleràncies alimentaries acreditades per un certificat mèdic.
Les famílies podran portar diàriament el dinar dels seus fills a l’hora que comença el servei de menjador. El Comú declina qualsevol responsabilitat en el cas que es produeixi alguna incidència amb aquests àpats. En el cas d’escollir aquesta opció caldrà que ho indiqueu a l’apartat “observacions” quan estigueu fent la inscripció online.
COM PUC FER LA INSCRIPCIÓ?
Per formalitzar la inscripció caldrà:
1. Inscriure’s online i efectuar el pagament clicant aquest ENLLAÇ
2. Enviar el DOSSIER d’inscripció degudament omplert i signat, així com una fotocòpia de l’assegurança extraescolar vigent per e-mail a les següents adreces:
- ESPAI LLEURE 1: espai.lleure@e-e.ad >> PLACES EXHAURIDES
- ESPAI LLEURE 2: espai.lleure2@e-e.ad
Aquesta documentació s’ha d’enviar en un màxim de 48h després d’haver realitzat la inscripció. Els infants inscrits durant el curs i els que ja han vingut en algunes vacances escolars dels curs vigent, no cal que l’enviïn. Data màxima per enviar el dossier: 18/02/25
ATENCIÓ: Si l’infant té alguna al·lèrgia, intolerància o ens heu de comunicar alguna informació important indiqueu-ho a l’apartat “observacions” quan estigueu fent la inscripció online.
Per qualsevol dubte o incidència durant les inscripcions podeu trucar a l’Espai Lleure 1 al 890887, a l’Espai Lleure 2 al 890880 o al Departament d’Infància 806155.
BAIXES
Per donar-se de baixa cal signar el document de BAIXA i enviar-lo per correu electrònic a l’Espai Lleure que correspon.
A les demandes d’anul·lació que es presentin una vegada formalitzada la inscripció s’aplicarà els criteris següents en relació al reemborsament dels imports de subscripció:
1. Sol·licitud d’anul·lació presentada fins al darrer dia de subscripció: reembossament del 100 % de l’import de subscripció.
2. Sol·licitud d’anul·lació presentada després del darrer dia de subscripció: reembossament del 75 % de l’import de subscripció, sempre que s’acompanyi del justificant corresponent.
3. Una vegada començada l'activitat no es retornaran els diners.