Vine per Carnaval a l'Espai Lleure

QUAN SON LES VACANCES?

Del 13 al 16 de febrer del 2024

 

QUI ES POT INSCRIURE?

> Espai Lleure 1: els infants nascuts al  2018, 2019 i 2020 de 1 de gener al 30 de juny de 2021

> Espai Lleure 2: els infants nascuts entre el 2012 i 2017

 

QUAN ET POTS INSCRIURE?

- Si durant el curs estàs inscrit a l’Espai Lleure: el 29 de gener

- Si estàs censat a Escaldes-Engordany: del 30 al 31 de gener

- Si estàs censat a altres parròquies: del 1al 4 de febrer

 

Les inscripcions de les vacances escolars de Carnaval s’obriran el 29 de gener a les 8.00 h i finalitzaran el 04 de febrer a les 23.59 h, o fins que s’exhaureixin les places (places limitades).

 

 

Espai Lleure 1Espai Lleure 2

 

QUÈ FAREM?

Activitats esportives, sortides, manualitats, jocs socioeducatius, jocs col·lectius i molt més!

 

PROGRAMACIÓ EL1 

- Petits (22/05/2020 - 26/05/2021)

- Mitjans (13/04/2019 - 12/04/2020)

- Grans (07/01/2018 - 13/04/2019)

 

PROGRAMACIÓ EL2

- Programació EL2

 

PREUS I HORARIS

En vacances escolars l’Espai Lleure ofereix 3 modalitats de servei:  

MODALITATS HORARI PREUS
1. Activitats

08.45 h a 12.30 h

15.00 h a 18.30 h

41,00 €
2. Activitats + acollida matí

07.45 h a 12.30 h

15.00 h a 18.30 h

51,20 €
3. Activitats + ludoteca tarda

08.45 h a 12.30 h

15.00 h a 20.30 h

45,00 €

 

OBSERVACIONS:

- L'acollida del matí i la ludoteca tarda no es poden contractar a l'hora.

- L'acollida del matí i la ludoteca tarda necessiten d’un mínim de 5 inscrits per donar el servei.

 

EL DINAR:

A totes les modalitats podeu escollir el servei de menjador:

  PREU
Dinar 12.30 h-15.00 h 24,80€

 

El Comú oferirà un menú únic per a tots els usuaris que contractin el servei de menjador. Aquest es comunicarà amb antelació a les famílies. Només es faran excepcions en el cas d’infants i joves que tinguin al·lèrgies o intoleràncies alimentaries acreditades per un certificat mèdic. 

Les famílies podran portar diàriament el dinar dels seus fills a l’hora que comença el servei de menjador. El Comú declina qualsevol responsabilitat en el cas que es produeixi alguna incidència amb aquests àpats. En el cas d’escollir aquesta opció caldrà que ho indiqueu a l’apartat “observacions” quan estigueu fent la inscripció online.

Clicar per descarregar el menú d'ESPAI LLEURE 1

Clicar per descarregar el menú d'ESPAI LLEURE 2

 

INFORMACIÓ A TENIR EN COMPTE

EL1

EL2

 

TERMES I CONDICIONS

Per tal d’inscriure’s a l’Espai Lleure cal tenir en compte els termes i condicions que teniu disponibles en aquest ENLLAÇ

 

COM PUC FER LA INSCRIPCIÓ?

Les inscripcions es poden fer preferentment online entrant amb el cens de l'infant i clicant aquest ENLLAÇ o bé presencials trucant prèviament al 806155 de 8.30 h a 13.00 h i de 15.00 h a 17.00 h de dilluns a dijous i de 8.30 h a 14.30 h els divendres.

Per formalitzar la inscripció caldrà:

1. Efectuar el pagament. (No fer servir l'opció "moneder" perquè la inscripció no serà vàlida.)

2. Abans del 06/02/24: Enviar per correu electrònic el dossier d’inscripció degudament omplert i signat (omplir tots els camps), així com una fotocòpia de l’assegurança extraescolar vigent. El dossier és un document PDF editable, preguem que ompliu els camps amb ordinador i no a ma per tal d’evitar confusions de lectura. Els infants que s’inscriguin els dos últims dies hauran d’enviar el dossier abans de l’últim dia d’inscripcions.

3. Si l’infant té alguna al·lèrgia, intolerància o ens heu de comunicar alguna informació important indiqueu-ho a l’apartat “observacions” quan estigueu fent la inscripció online.

4. Les famílies que disposin de la targeta blava no podran fer la inscripció online i caldrà que es posin en contacte amb el Departament d'Infància o Espai Lleure.

 

BAIXES

A les demandes d’anul·lació que es presentin una vegada formalitzada la inscripció s’aplicarà els criteris següents en relació al reemborsament dels imports de subscripció:

1- Sol·licitud d’anul·lació presentada fins al darrer dia de subscripció: reembossament del 100 % de l’import de subscripció.

2- Sol·licitud d’anul·lació presentada després del darrer dia de subscripció: reembossament del 75 % de l’import de subscripció, sempre que s’acompanyi del justificant corresponent.

3- Una vegada començada l'activitat no es retornaran els diners.

 

Procediment demanda d'anul·lació:

- En el cas de les sol·licituds 1 i 2 caldrà enviar un e-mail a espai.lleure@e-e.ad , bressol@e-e.ad i espai.lleure2@e-e.ad sol·licitant l'anul·lació de la inscripció on consti:

> Nom de l'infant.

> Servi Contractat

> Titular del Compte i número Iban

En el cas de la sol·licitud 3 enviar un e-mail informant de la no assistència de l'infant. 

 

DOCUMENTS I CONTACTE

Dossier Espai Lleure

- Contacte:

Espai Lleure 1: Tel. 890 887 - espai.lleure@e-e.ad

Espai Lleure 2: Tel. 890 880 - espai.lleure2@e-e.ad

Dept. Infància: Tel. 806 155 - bressol@e-e.ad