Ordinació del 30-12-2024 del pressupost per a l’exercici econòmic 2025
Ordinació del 30-12-2024 del pressupost per a l’exercici econòmic 2025
Vista la Llei 19/2017, del 20 d’octubre, qualificada de modificació de la Llei qualificada de delimitació de competències dels comuns;
Vist el Decret legislatiu del 20 de novembre de 2019, de publicació del text refós de la Llei 32/2014, del 27 de novembre, de sostenibilitat de les finances públiques i d’estabilitat pressupostària i fiscal;
Vist el Decret legislatiu del 20 de novembre de 2019, de publicació del text refós de la Llei general de les finances públiques, de data 19 de desembre de 1996;
Vista la Llei de finances comunals, del 16 de desembre de 2021;
Vista l’Ordinació del 7-11-2024 de subvencions per a l’organització i la promoció d’activitats i serveis d’interès públic que es desenvolupin a la parròquia d’Escaldes-Engordany;
Vista l’Ordinació del 7-11-2024 de subvencions per a l’organització i la promoció d’activitats i serveis d’interès públic que es desenvolupin a la parròquia d’Escaldes-Engordany;
Vista l’Ordinació del 30-11-2023 de modificació de l’ordinació del 29-3-2021 de modificació i refosa de l’ordinació de creació del Departament d’Acció Social i de prestacions socials del Comú d’Escaldes-Engordany i el Reglament del 30-11-2023 de modificació del reglament del 29-3-2021 de fixació de l’import màxim de les prestacions socials econòmiques;
El Comú d'Escaldes-Engordany, en la sessió celebrada el dia 30 de desembre de 2024, ha aprovat la següent:
Ordinació del pressupost 2025
Article 1. Àmbit del pressupost 2025
D’acord amb l’article 69 i següents de la Llei de Finances Comunals, en el pressupost del Comú s’integren les previsions d’ingressos i despeses corresponents a l'exercici econòmic 2025 i la memòria del pressupost, així com disposicions d’ordre general sobre l’execució pressupostària.
Article 2. Estat d’ingressos i de despeses
1. En l'estat de despeses del Comú es concedeixen crèdits per a fer front a les despeses per un import total de 42.087.393,71 €, dels quals 29.842.650,24 € per fer front a les despeses corrents, en concret 14.961.762,92 € per a despeses de personal, 12.528.928,35 € per a consum de bens corrents i serveis, 129.310,59 € per a despeses financeres i 2.222.648,38 € per a transferències corrents. Tanmateix 11.845.001,67 € per fer front a les despeses de capital i 399.741,80 € per a fer front a l'exigibilitat de passius financers.
2. El pressupost de despeses del Comú es finança:
a) Amb els drets econòmics que es preveu realitzar durant l'exercici, especificats en l'estat d'ingressos, estimats en un total de 42.087.393,71 €.
b) No es preveu incorporació de romanents de tresoreria.
c) Amb operacions d’endeutament per un valor estimat de 4.000.000,00 €, en concordança amb l’article 23 d’aquesta ordinació.
El Comú disposa, dins dels ingressos pendents, de la quantitat que encara ha d’abonar el Govern d’Andorra com a regularització de les transferències de capital romanents de l'exercici 2017, per un import estimat de 1,1 milions d'euros. Aquesta quantia no forma part del pressupost per criteris d'operativitat i de prudència.
Article 3. Estructura pressupostària
D’acord amb l’article 75 de la Llei de finances Comunals, l’estat d’ingressos s’estructura en el grup d’impostos, taxes i d’altres ingressos, ingressos patrimonials, alienació d’inversions reals, actius financers i passius financers.
L’estructura pressupostària, tant d’ingressos com de despeses, s’ordena per classificació orgànica, funcional i econòmica.
La classificació orgànica respon als departaments principals del comú. La classificació funcional respon a la finalitat de la despesa i agrupa les principals àrees d’actuació. La classificació econòmica respon a la tipologia d’ingrés o de despesa dins de l’administració.
Pel que fa a la tipologia d’ingressos per classificació econòmica es respecta l’estructura d’impostos directes, impostos indirectes, taxes i d’altres ingressos, ingressos patrimonials, que configuren el grup d’ingressos per operacions corrents, i es completen amb alienació d’inversions reals, actius financers i passius financers, que corresponen a ingressos de capital.
En referència a la classificació econòmica de la despesa corrent es consideren les despeses de personal, consum de béns corrents i de serveis, interessos i d’altres costos financers, i transferències corrents. Com a despeses de capital es consideren les inversions reals en béns de diferent naturalesa o la seva reposició o millora i les transferències de capital. Les variacions d’actius financers i les variacions de passius financers reflecteixen les variacions de les operacions financeres.
Article 4. Vinculació de crèdits pressupostaris
Als efectes previstos a l’article 72 de la Llei de les finances comunals, els crèdits consignats en els estats de despeses, llevat dels supòsits de suplements de crèdits i de crèdits ampliables conforme als articles 80 i 81 respectivament, tenen un abast limitatiu i vinculant a nivell de concepte per a la generalitat de les despeses, i a nivell de programa per a les despeses d’inversió, encara que no siguin plurianuals, i, per consegüent, no es poden autoritzar despeses l’import de les quals excedeixi els crèdits pressupostaris d’acord amb la vinculació respectiva.
Article 5. Transferències de crèdit
1. Als efectes previstos als articles 79.4 i 80.3 de la Llei de les finances comunals, no es consideren crèdits extraordinaris ni suplements de crèdit les transferències de crèdit de despesa corrent a partides també de despesa corrent, no assignades inicialment en el pressupost, però previstes a nivell de concepte en l’estructura pressupostària o amb una dotació insuficient. Aquestes transferències de crèdit poden ser autoritzades per la Junta de Govern.
2. Per a l’habilitació de crèdits mitjançant la creació dels nous conceptes pressupostaris, en el cas que durant l’execució del pressupost no hagin estat recollits expressament amb aquesta finalitat, s’han d’efectuar les transferències de crèdit necessàries per compensar la nova habilitació per un import igual a la dotació dels nous conceptes. Aquestes transferències de crèdit poden ser autoritzades per la Junta de Govern.
3. Les transferències relatives a despeses corrents amb les finalitats expressades a l’article 79.4 i a l’article 80.3 de la Llei de les finances comunals poden ser acordades la/el cònsol, amb les limitacions establertes a l’article 82.2 de la Llei de les finances comunals:
a) Es poden referir només als crèdits inclosos en un mateix departament
b) No poden afectar els crèdits per a remuneracions de personal, ni les despeses financeres, ni els crèdits extraordinaris o suplements de crèdit.
c) No poden reduir crèdits per a despeses destinades a subvencions nominatives ni els augmentats per suplements o transferències de crèdit.
d) No poden minorar crèdits ampliables.
e) Aquestes transferències seran presentades a la Junta de Govern.
Article 6. Crèdits ampliables, crèdits extraordinaris i suplements de crèdit
1. Crèdits ampliables. Als efectes previstos a l’article 81 de la Llei de les finances comunals, tenen caràcter d'ampliables els crèdits següents, referents a:
a) Pagament de comissions, pagament de fiances, d'interessos i amortitzacions d’operacions de crèdit i devolució de retencions de garantia.
b) Crèdits destinats a satisfer les responsabilitats pecuniàries del Comú derivades d’una transacció judicial o sentència judicial ferma.
c) Els crèdits corresponents a despeses derivades de les actuacions encomanades al saig per a l’execució forçosa dels actes administratius executoris en el marc de la Llei 18/2023, del 2 d’octubre, de text consolidat del saig i del Reglament dels barems dels honoraris remuneradors dels serveis del saig .
d) Les partides de capítol 1 del pressupost de despeses “despeses de personal”.
e) Crèdits corresponents a despeses derivades d’obligacions imprevistes, alienes a l’actuació de l’administració comunal.
f) Les despeses finançades amb afectació d’ingressos determinats, d’acord amb l’article 73 de la Llei de finances Comunals.
2. Crèdits extraordinaris. Quan calgui contreure obligacions que comportin despeses no incloses en el pressupost i que, atesa llur necessitat i urgència, no es puguin o no convingui ajornar fins a l’exercici següent, la/el cònsol pot acordar la presentació d’un projecte d’ordinació per aprovació per part del Consell del Comú indicant els ingressos concrets destinats a finançar-lo, i que poden ser els següents:
a) Major recaptació d’ingressos respecte als previstos.
b) Transferència d’altres crèdits que s’estimin reduïbles.
c) Aplicació de contribucions especials.
d) Nou endeutament.
e) Disminució de la tresoreria.
f) Venda de béns patrimonials.
El projecte s’ha d’acompanyar d’una memòria explicativa que justifiqui la necessitat i urgència de realitzar l’obra o de prestar el servei de què es tracti.
3. Suplements de crèdit. Quan calgui contreure obligacions que comportin despeses la dotació de les quals sigui insuficient per satisfer-les i que, atesa llur necessitat i urgència, no es puguin o no convingui ajornar fins a l’exercici següent, la/el cònsol pot acordar la presentació d’un projecte d’ordinació per aprovació per part del Consell del Comú, essent aplicables les normes de l’article anterior.
Article 7. Avançament de fons
1. D’acord amb l’article 84 de la Llei de Finances Comunals, en cas d’extrema urgència s’autoritza als cònsols per a l’atorgament d’avançaments de fons per finançar despeses no dotades o amb dotació pressupostària insuficient, amb un límit màxim del 5% de l’estat de despeses.
2. Aquests avançaments han de ser objecte de ratificació posterior amb aprovació, per part del Consell de Comú de crèdits extraordinaris o suplements de crèdit, o bé per part de la Junta de Govern de transferència de crèdit, segons escaigui.
3. Si el Consell de Comú no aprova els crèdits extraordinaris o suplements de crèdit, els avançaments de fons es cancel·len a càrrec dels crèdits del departament respectiu que acordi la Junta de Govern, la reducció dels quals ocasioni el menor trasbals al servei públic.
Article 8. Contractació d’obres
1. El Comú pot contractar, mitjançant contractació directa, obres de reconeguda urgència per un import màxim de 40.000 €.
2. L’import màxim de les obres ordinàries que el Comú pot contractar, mitjançant contractació directa, és de 24.000 €.
3. El Comú pot disposar la realització d’obres de petita conservació per un import màxim de 15.000 €, sense els requeriments de l’article 74 de la Llei de contractació pública.
En tot cas, el Comú, sempre que sigui possible, ha de demanar pressupost o oferta per escrit almenys a tres operadors econòmics amb capacitat per a l’execució del contracte, amb l’aprovació prèvia del plec de clàusules administratives i de prescripcions tècniques corresponent per part de la Junta de Govern per a concursos i subhastes i per part de Secretaria i/o Intervenció per a contractes menors a partir de 3.000 €.
Article 9. Contractes de subministrament i de serveis
El Comú pot contractar, mitjançant contractació directa, subministraments i serveis de reconeguda urgència per un import màxim de 15.000€.
No es poden desagregar els subministraments que, sent de la mateixa naturalesa, s’adquireixen en el mateix mes de cada exercici pressupostari.
Els contractes de subministrament i de serveis no poden tenir un termini de vigència superior a quatre anys. Si es preveuen en el contracte la modificació i la pròrroga de mutu acord, la durada del contracte, incloses les pròrrogues, no pot excedir els sis anys.
En tot cas, el Comú, sempre que sigui possible, ha de demanar pressupost o oferta per escrit almenys a tres operadors econòmics amb capacitat per a l’execució del contracte, amb l’aprovació prèvia del plec de clàusules administratives i de prescripcions tècniques corresponent per part de la Junta de Govern per a concursos i subhastes i per part de Secretaria i/o Intervenció per a contractes menors a partir de 3.000 €.
Article 10. Contractes menors
Els contractes d’obres d’un import inferior a 24.000 € i els de serveis i subministraments d’un import inferior a 15.000 € es consideraran contractes menors.
En aquests contractes de la factura corresponent pot substituir el document contractual i l’acta de conformitat o recepció segons correspongui. Aquests contractes no poden tenir una durada superior a un any, ni ser objecte de pròrroga ni de revisió de preus.
Article 11. Publicació de les adjudicacions
D’acord amb l’article 41.5 de la Llei de contractació pública, les resolucions d’adjudicació es publiquen al Butlletí Oficial del Principat d’Andorra quan l’import del contracte o de les seves modificacions sigui superior als imports establerts per als contractes menors.
Article 12. Autorització i compromís de despesa
En compliment en l’establert a l’article 6 i l’article 8 de la Llei 14/2022, de contractació pública, per delegació expressa:
a) Els caps o responsables dels departaments poden aprovar les contractacions administratives per quantitats inferiors o iguals a 600 euros.
b) El Conseller o la Comissió corresponent poden aprovar les contractacions administratives per imports iguals o inferiors a 3.000 euros.
c) La Junta de Govern pot aprovar contractacions de tota mena per quantitats inferiors o iguals a 250.000 euros.
Article 13. Excepcions al tràmit de fiscalització
S'exceptuen del tràmit de fiscalització prèvia, els expedients relatius a les despeses següents:
a) Els expedient relatius a les despeses no superiors a 3.000 € sense perjudici de fiscalització en fase de liquidació.
b) Les despeses que originen ordres de pagament a justificar, que han de ser fiscalitzades en la fase d’autorització i en la justificació posterior preceptiva.
Article 14. Règim de concessió de transferències
Les transferències de subvencions atorgades estan sotmeses a l’ordinació de subvencions del Comú d’Escaldes-Engordany vigent. Un cop aprovada la liquidació de comptes de les entitats beneficiàries de transferències nominatives i sempre que no s’hagi compromès en la seva totalitat la despesa pressupostada, aquests organismes han de retornar al Comú la part de la transferència no utilitzada durant l’exercici pressupostari. Amb la sol·licitud prèvia de l’entitat beneficiària, el Comú pot autoritzar la reconducció del romanent no utilitzat en compensació de la subvenció per a l’exercici següent, si s’escau.
Aquestes transferències van destinades a fer front a despeses de funcionament i capital que comportin un pagament. En cap cas es subvencionen despeses d’amortitzacions ni provisions de l’exercici.
Article 15. Retribucions del personal
1. Per a l’exercici 2025 es preveu l’aplicació d’índex de preus al consum general (IPC) aprovat pel Govern sobre l’estructura retributiva dels funcionaris, treballadors públics interins, personal de relació especial, consellers i cònsols.
2. L’aplicació del sistema de gestió i avaluació de l’acompliment al personal del Comú d’Escaldes-Engordany queda totalment suspès, tant pel que fa a la seva gestió com a la retribució, tal com s’estableixi en l’article 7 i segons la disposició addicional quarta de la Llei 2/2012, del 15 de març, de mesures de contenció de la despesa pública en matèria de personal.
Article 16. Contractació de personal interí
Per a procedir a la contractació de personal interí el Comú s’atendrà al que preveuen els articles 103 a 108 de l’Ordinació de la funció pública, previ informe favorable de la cap de Recursos Humans i de la intervenció comunal.
Article 17. Despeses plurianuals
D’acord amb l’article 85 de la Llei de les finances comunals i vista la voluntat de dur a terme els projectes descrits a continuació, es proposa les dotacions plurianuals següents:
El programa d’inversions (capítol 6) que es presenta és de 11.845.002 €, i s’acompanya d’una proposta de plurianuals de 4.441.901,67 € per l’any 2025, que ja s’han incorporat al pressupost. El detall de plurianuals per propers exercicis és el següent:
Nota 1: El plurianual de l’Oficina tècnica digital, no és d’inversió, sinó de despesa corrent de serveis.
Nota 2: El plurianual de Desenvolupament del Pla especial de la UA-UA-SUBLE 28 de Can Noguer és despesa corrent per poder ésser re facturat quan s’escaigui.
Article 18. Procediment administratiu de l’execució de les despeses: fases
1. L’execució del pressupost de despeses es realitza mitjançant les fases que estableix l’article 87 de la Llei de Finances Comunals:
a) Proposta de la despesa.
b) Autorització de despesa.
c) Compromís de despesa.
d) Liquidació de despesa.
e) Proposta de pagament
f) Ordenació del pagament
g) Pagament material o efectiu.
2. La fiscalització de conformitat en l’autorització de despesa genera una reserva condicional de crèdit de l’import autoritzat. La fiscalització de la conformitat en el compromís de despesa produeix una reserva ferma i definitiva del crèdit per l’import compromès.
3. La liquidació de la despesa es realitza per cada directora, cap o responsable de departament, per la consellera a qui ha estat assignat el departament corresponent i per la interventora, sense perjudici dels controls previs de l’expedient.
4. L’ordre de pagament es formalitza mitjançant la signatura mancomunada de conformitat de les persones que ostentin els càrrecs de cònsol major, de consellera de finances i d’interventora comunal, d’acord amb les disponibilitats de tresoreria. La fiscalització de conformitat produeix la contracció del crèdit per l’import liquidat.
5. Estan facultats per a la formalització del pagament amb el qual finalitza el procediment, mitjançant la signatura dels documents escaients, la/el cònsol i la intervenció comunal.
6. En aplicació del que permet l’article 87 de la Llei de les finances comunals, es poden incloure en un sol acte administratiu les fases corresponents a la proposta de despesa, autorització de despesa i compromís de despesa quan calgui la fiscalització de la intervenció comunal. Quan no procedeixi la fiscalització de la intervenció comunal es poden incloure en un sol acte administratiu les fases d’execució mencionades, així com la proposta de liquidació.
7. En el cas despeses de subministraments, d’arrendaments, i atencions fixes en general, quan el seu abonament sigui conseqüència d’un contracte o conveni degudament aprovat, es consideren incloses en un sol acte administratiu les fases d’autorització, compromís i liquidació.
8. En el cas dels rebuts domiciliats per les entitats FEDA, Andorra Telecom, CAPESA, els rebuts de primes d’assegurances, i els pagaments de quotes tributàries domiciliades d’administracions de l’Estat es consideren incloses en un sol acte administratiu totes les fases d’execució de la despesa.
9. En el cas de les despeses de personal i cotització a la CASS, s’inclouen en un sol acte administratiu totes les fases d’execució, al realitzar-se la comptabilització automàticament des del programa informàtic de pagament de nòmines.
10. En el cas de despeses financeres i amortització d’operacions de crèdit, es consideren incloses en un sol acte administratiu totes les fases d’execució de la despesa.
Article 19. Pagaments a justificar
Els pagaments a justificar s’admeten exclusivament pels següents supòsits:
1. Desplaçaments (corporació o personal).
2. Despeses d’atencions protocol·làries i de representació de la/del cònsol pagades mitjançant targeta de crèdit.
3. Pagaments en efectiu metàl·lic.
4. Prepagaments mitjançant targeta de crèdit per Internet que no superin els 1.000 €.
Article 20. Control pressupostari en l’exercici de la funció interventora
D’acord amb l’article 93 de la Llei de finances comunals, en referència a les funcions de control pressupostari de l’òrgan interventor, tots els elements no regulats en la present Ordinació es regulen per l’Ordinació específica de regulació de les funcions de control.
Article 21. Actualització del tipus de gravamen dels tributs
Els tipus de gravamen dels tributs per a l’exercici queden actualitzats en l’ordinació tributària corresponent.
En aplicació de l’article 97 de la Llei de les finances comunals i de l’article 8 de la Llei de la sostenibilitat de les finances públiques i d’estabilitat pressupostària i fiscal, la intervenció comunal realitza el control financer a les societats participades per l’administració comunal, i aquelles entitats privades receptores de subvencions.
El control financer és dirigit per la intervenció comunal mitjançant procediments d’auditoria que substitueixen la fiscalització prèvia de les operacions corresponents i que se cenyeixen a la comprovació dels ingressos i els pagaments realitzats, la comprovació material de les existències i la verificació dels llibres de comptabilitat, balanços i comptes d’explotació i d’altres comptes i estats que siguin preceptius.
Sobre el control financer de les societats públiques participades per l’administració comunal es supervisaran els processos d’auditoria financera per tal d’emetre informe favorable sobre la imatge fidel dels seus estats financers.
Sobre el control financer d’aquelles entitats que reben una subvenció, es realitzarà:
a) Comprovació dels ingressos i els pagaments realitzats, la comprovació material de les existències i la verificació dels llibres de comptabilitat, balanços i comptes d’explotació i d’altres comptes i estats que siguin preceptius.
b) Comprovació del destí dels fons subvencionats a l’activitat subvencionada i acreditar-ho davant el Comú.
c) Verificació de qualsevol altra subvenció o ajuda pública o privada per a la realització de l’activitat subvencionada.
Segons l’article 5.3. de la Llei del Tribunal de Comptes es podrà realitzar un control d’auditoria financera per a entitats que reben una subvenció superior a 10.000 €, a determinar segons crèdits a la partida pressupostària corresponent.
Article 23. Operacions d’endeutament
A proposta de la persona que ostenti la conselleria de finances, l’òrgan competent del Comú podrà concertar un nou endeutament fins a un import total de 4.000.000 € per poder fer front a l’execució del programa d’inversions previst.
Disposició addicional única
El text d’aquesta ordinació utilitza el genèric femení per referir-se a la pluralitat de persones que ocupen els càrrecs senyalats, independentment del seu sexe.
Disposició final única
Aquesta Ordinació entra en vigor el dia de la seva publicació al Butlletí Oficial del Principat d’Andorra.
Escaldes-Engordany, Casa Comuna, 30 de desembre del 2024.
Classificació econòmica 2025
|
PRESSUPOST D'INGRESSOS |
42.087.393,71 |
|
|
|
1 |
IMPOSTOS DIRECTES |
12.662.261,85 |
2 |
IMPOSTOS INDIRECTES |
922.626,35 |
3 |
TAXES I ALTRES INGRESSOS |
12.116.996,05 |
4 |
TRANSFERÈNCIES CORRENTS |
5.989.741,52 |
5 |
INGRESSOS PATRIMONIALS |
1.368.349,77 |
|
TOTAL INGRESSOS CORRENTS |
33.059.975,54 |
7 |
TRANSFERÈNCIES DE CAPITAL |
5.027.418,17 |
8 |
ACTIUS FINANCERS |
0,00 |
9 |
PASSIUS FINANCERS |
4.000.000,00 |
|
TOTAL INGRESSOS CAPITAL |
9.027.418,17 |
|
PRESSUPOST DE DESPESA |
42.087.393,71 |
|
|
|
1 |
DESPESES PERSONAL |
14.961.762,92 |
2 |
CONSUMS DE BÉNS CORRENTS I DE SERVEIS |
12.528.928,35 |
3 |
DESPESES FINANCERES |
129.310,59 |
4 |
TRANSFERÈNCIES CORRENTS |
2.222.648,38 |
|
TOTAL DESPESA CORRENT |
29.842.650,24 |
6 |
INVERSIONS REALS |
11.845.001,67 |
9 |
PASSIUS FINANCERS |
399.741,80 |
|
TOTAL DESPESA DE CAPITAL |
12.244.743,47 |
Classificació funcional 2025
|
PRESSUPOST D'INGRESSOS |
42.087.393,72 |
|
|
|
0 |
DEUTE PÚBLIC |
4.000.000,00 |
1 |
SERVEIS PÚBLICS BÀSICS |
10.007.687,38 |
2 |
ACTUACIONS DE PROTECCIÓ I PROMOCIÓ SOCIAL |
241.357,77 |
3 |
PRODUCCIÓ DE BÈNS PÚBLICS DE CARÀCTER PREFERENT |
1.794.275,37 |
4 |
ACTUACIONS DE CARÀCTER ECONÒMIC |
435.246,10 |
9 |
ACTUACIONS DE CARÀCTER GENERAL |
25.608.827,10 |
|
PRESSUPOST DE DESPESA |
42.087.393,71 |
|
|
|
0 |
DEUTE PÚBLIC |
484.052,39 |
1 |
SERVEIS PÚBLICS BÀSICS |
15.437.393,49 |
2 |
ACTUACIONS DE PROTECCIÓ I PROMOCIÓ SOCIAL |
2.308.334,06 |
3 |
PRODUCCIÓ DE BÈNS PÚBLICS DE CARÀCTER PREFERENT |
8.495.712,12 |
4 |
ACTUACIONS DE CARÀCTER ECONÒMIC |
6.888.231,49 |
9 |
ACTUACIONS DE CARÀCTER GENERAL |
8.473.670,16 |
Classificació orgànica 2025
|
PRESSUPOST D'INGRESSOS |
42.087.393,72 |
|
|
|
101 |
SERVEIS GENERALS I SECRETARIA |
10.898.494,98 |
103 |
CIRCULACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA |
770.664,57 |
104 |
COMUNICACIO I PROTOCOL |
82.869,59 |
106 |
VALL DEL MADRIU |
5.350,37 |
201 |
COMPTABILITAT I INTERVENCIÓ |
5.287.109,60 |
203 |
ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL PÚBLIC |
10.751.131,11 |
301 |
APARCAMENTS |
5.536.257,33 |
401 |
SERVEIS I INFRAESTRUCTURES |
696.148,94 |
501 |
URBANISME |
5.973.457,52 |
502 |
MEDI AMBIENT |
18.699,00 |
503 |
CADASTRE I GESTIÓ DEL TERRITORI |
38.333,88 |
601 |
SOCIALS - INFANCIA |
492.920,22 |
602 |
SOCIALS - GENT GRAN |
136.137,52 |
603 |
SOCIALS - JOVENTUT |
7.472,79 |
604 |
SOCIALS - ACCIÓ SOCIAL |
5.425,26 |
610 |
CULTURA |
149.195,55 |
611 |
TURISME I PROMOCIÓ ECONÒMICA |
111.905,69 |
621 |
ESPORTS |
1.125.819,80 |
|
PRESSUPOST DE DESPESA |
42.087.393,71 |
|
|
|
101 |
SERVEIS GENERALS I SECRETARIA |
1.798.359,84 |
102 |
RECURSOS HUMANS |
453.778,77 |
103 |
CIRCULACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA |
2.513.718,42 |
104 |
COMUNICACIÓ I PROTOCOL |
400.813,45 |
106 |
VALL DEL MADRIU |
209.652,42 |
107 |
CIUTADANIA |
30.693,78 |
201 |
COMPTABILITAT I INTERVENCIÓ |
3.095.581,41 |
202 |
CENTRAL DE COMPRES |
476.306,12 |
203 |
ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL PÚBLIC |
493.105,04 |
301 |
APARCAMENTS |
1.093.979,72 |
401 |
SERVEIS I INFRAESTRUCTURES |
3.647.671,06 |
402 |
MANTENIMENT D'EDIFICIS, PARC MÒBIL I ALTRES |
2.425.192,78 |
501 |
URBANISME |
10.046.757,06 |
502 |
MEDI AMBIENT |
3.826.538,67 |
503 |
CADASTRE I GESTIÓ DEL TERRITORI |
220.647,07 |
601 |
SOCIALS - INFANCIA |
1.940.742,60 |
602 |
SOCIALS - GENT GRAN |
815.343,94 |
603 |
SOCIALS - JOVENTUT |
481.025,84 |
604 |
ACCIO SOCIAL |
377.474,05 |
610 |
CULTURA |
2.663.848,59 |
611 |
TURISME I PROMOCIÓ ECONÒMICA |
1.245.807,54 |
621 |
ESPORTS |
2.601.875,52 |
800 |
INNOVACIÓ TECNOLÒGICA |
153.509,23 |
801 |
INFORMÀTICA |
1.074.970,79 |