El Comú i el teixit comercial de la parròquia estudien sinergies per potenciar l’economia local

La sala d’actes del Comú d’Escaldes-Engordany ha acollit, aquest dilluns al vespre, una trobada entre la corporació i representants del teixit econòmic de la parròquia. L’objectiu de la reunió, la primera d’aquest mandat, ha estat explorar fórmules de col·laboració perquè els comerços, restaurants i hotels puguin aprofitar les oportunitats que es presenten cada vegada que Escaldes-Engordany acull un esdeveniment important i que atrau moviment local i turístic.

La col·laboració s’inicia amb la campanya Establiment amic del Festival de Jazz. La iniciativa permetrà a totes les persones que facin una compra mínima de 40 euros en els comerços que s’identifiquin com Establiment amic del Festival de Jazz a entrar en el sorteig d’una entrada doble per a cada un dels concerts de la sala del Prat del Roure. El sorteig estarà operatiu del 5 de juny a l’1 de juliol i el nom dels guanyadors es donaran a conèixer el 2 de juliol a través de les xarxes socials del Comú d’Escaldes-Engordany. Paral·lelament, també es farà un concurs d’aparadors en què els comerços que hi participin hauran de decorar-los seguint la temàtica del jazz. L’acció no només pretén engalanar els carrers sinó també crear una atmosfera festiva que convidi els residents i visitants a gaudir encara més de l’esdeveniment cultural i vincular al teixit econòmic en les iniciatives del Comú. Els aparadors seran avaluats per un jurat que valorarà aspectes com la creativitat, l’originalitat, la integració de la temàtica musical i l’impacte visual.

La voluntat del Comú és que aquesta sigui la primera d’altres reunions amb el teixit econòmic de la parròquia per tal d’involucrar-los i de sumar esforços per promoure l’economia local aprofitant els esdeveniments organitzats per la corporació.